UNS BELLS PARATJES

UNS BELLS PARATJES
PINARS

16 de juliol del 2018

La Mare de Déu del Carme


16 de juliol de 2018


Avui fa set anys que ja no podem celebrar el teu Sant juntes, era en el mateix mes, el dia 3 que em vares dir adéu i jo mai t'he oblidat, mare meva. Tal dia com avui, ara fa set anys, era a Calafell, un bonic poble de muntanya i platja i jo vaig voler participar de la missa, prossesó mentres el meu cor plorava.

El fet de que jo en tants pocs dies del teu adéu per sempre i trobar-me a Calafell, no va ser cosa meva. No, jo no volia allunyar-me de Montblanc on el teu cos reposava en pau, però certes circumstàncies varen voler-ho així.

Tú durant molts anys, presenciaves des de Tarragona, concretament al barri del Serrallo, la prosessó que en tanta devoció participaven els homes de la mar i emocionada quan arribaves a casa em deies...t'agradaría tant veure com la Verge dins la barca s'endinsa mar endins?, però jo no vaig poguer-hi anar mai, per aixó, quant en tants pocs dies de la teva partença jo em trobava a Calafell i presenciava el que tú, mare meva ho veies cada any, les llàgrimes se m'escolaven cara avall. Aixó va ser com un petit miracle. Sé, que de del cel volies dir-me moltes coses.

Avui, d'això en fa set anys, avui es com si fos ahir. Un petó mare, i perdone'm si en algún moment de la vida no et vaig saber comprendre.

Mª Isabel.

1 comentari:

  1. Jo sí, deixo comentari, sols per dir que cada dia entro al blog i llegeixo les paraules escrites en un moment de melengía.

    ResponElimina